Nowy EQS.
Dla Ciebie, dla świata.

Czysto elektryczny zasięg (WLTP)* | 730 kilometrów |
Moc** | 385 kW (523 KM) |
Czas ładowania na stacjach szybkiego ładowania*** | 31 minut |
* Zasięg został określony na podstawie rozporządzenia 2017/1151/UE. Zasięg jest zależny od konfiguracji pojazdu.
** Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.
*** Czas ładowania odpowiada 10-80% pełnego naładowania w przypadku korzystania ze stacji szybkiego ładowania DC przy napięciu zasilającym wynoszącym 400 V i natężeniu prądu wynoszącym co najmniej 500 A.
Początek nowej ery luksusu.
Nowy EQS łączy w sobie luksus i elektromobilność: zasięg do 730 km (WLTP), zachwycający ekran MBUX Hyperscreen czy bezdotykowe zamykanie drzwi. Wszystko to pod linią dachu przypominającą coupé, która rozciąga się na całą długość pojazdu.
Luksus motoryzacyjny w kultowej stylistyce Mercedes-EQ.
Napęd elektryczny zapewnia przestrzeń dla zapierającego dech w piersiach designu: sylwetka w kształcie ciągłego łuku. EQS prezentuje się niczym duża limuzyna, a jednocześnie jest dynamiczny i elegancki jak coupé.

Światła tylne w formie zakrzywionej spirali 3D.
Z tyłu nowego EQS uwagę zwracają innowacyjnie zaprojektowane światła LED: ich wnętrze przybiera formę zakrzywionej i podświetlonej spirali 3D. Podobnie jak z przodu, również z tyłu EQS posiada ciągły pas świetlny - elegancki element wyróżniający pojazdy od Mercedes-EQ.

Ukierunkowane wzornictwo.
Obszernie wymodelowane powierzchnie, wysunięty daleko do przodu słupek A i linia dachu przypominająca coupé to coś więcej niż tylko zapierający dech w piersiach wygląd. To specyficzny dla Mercedes-EQ język stylistyki, który wyznacza standardy w zakresie aerodynamiki i przestrzeni. To możliwe dzięki nowej architekturze pojazdu, która została opracowana specjalnie dla napędów elektrycznych i przyczynia się do zwiększenia poczucia przestrzeni.

Osłona Black Panel.
Przednia osłona Black Panel w nowym EQS wyposażona jest opcjonalnie w precyzyjnie zaprojektowane gwiazdy. Emanują szlachetną nowoczesnością, szczególnie z bliska.

Zlicowane klamki drzwi.
Wszystkie elementy stylistyczne nowego EQS płynnie przechodzą jeden w drugi. Nie ma prawie żadnych widocznych połączeń. Nawet klamki drzwi są zlicowane z powierzchnią. Gwarantuje to lepszą aerodynamikę i przyczynia się do eleganckiej lekkości, którą nowy EQS emanuje pod każdym kątem.
Komfort z przyszłości.
Absolutna cisza i wyjątkowe poczucie przestrzeni od razu dają do zrozumienia, że nie jest to konwencjonalna luksusowa limuzyna, lecz jeden z pierwszych pojazdów, który powstał na całkowicie elektrycznej platformie.

Skrętna tylna oś.
Seryjna skrętna tylna oś z kątem skrętu do 4,5° zapewnia wyższą stabilność jazdy przy wysokich prędkościach. W przypadku prędkości poniżej 60 km/h rozstaw osi skraca się, a EQS jest przez to bardziej zwrotny. Jeszcze większy komfort podczas parkowania i opuszczania miejsca parkingowego zapewnia skrętna tylna oś z kątem skrętu do 10°, dostępna jako opcja.

ENERGIZING AIR CONTROL Plus.
Lepsza jakość powietrza zapewniająca optymalny klimat: nowy filtr HEPA (High Efficiency Particulate Air) oczyszcza powietrze z najmniejszych cząsteczek takich jak pyłki i drobne cząsteczki kurzu z wydajnością do 99,65%, dodatkowo neutralizując nieprzyjemne zapachy. Funkcja ENERGIZING AIR CONTROL Plus nadzoruje jakość powietrza wewnątrz i na zewnątrz pojazdu, a wyniki pokazuje w systemie MBUX. Zależnie od wartości pomiarowej EQS przełącza się automatycznie między trybem świeżego i recyrkulowanego powietrza.

Ekran MBUX Hyperscreen.
Najważniejszym elementem wnętrza nowego EQS jest ekran MBUX Hyperscreen. Ten duży, zakrzywiony ekran rozciąga się prawie na całej szerokości. Wyświetlacz kierowcy, wyświetlacz centralny OLED i wyświetlacz pasażera OLED znajdują się pod wspólną, klejoną szybą osłonową i optycznie łączą się w jeden wyświetlacz. Oprócz tak zwanej warstwy Zero Layer, ekran MBUX Hyperscreen oferuje intuicyjną obsługę dotykową z haptycznym sprzężeniem zwrotnym.

Fotele wielokonturowe z programem masażu „Hot Stone”.
Fotele wielokonturowe łączą liczne możliwości regulacji z ekskluzywnymi dodatkami zwiększającymi komfort. Ergonomiczne szczegóły umożliwiają perfekcyjnie dopasowaną pozycję siedzenia. Innowacyjne siedziska zapewniają intensywne podparcie boczne. Dzięki przyjemnym efektom masażu z nutką dobroczynnego ciepła każda podróż staje się prawdziwą rozkoszą.

Ekskluzywne materiały.
Stylowa mieszanka materiałów zastosowana w tkaninach i wykończeniach nowego EQS reprezentuje nowoczesny luksus. Nowoczesna delikatna struktura „NEOTEX” - część linii wyposażenia Electric Art - przypomina naturalną skórę nubukową i zaawansowany technologicznie neopren. Kolejną atrakcją są elementy dekoracyjne z drewna o otwartych porach lub z reliefem 3D. Te ostatnie zmieniają się subtelnie w zależności od różnych sytuacji oświetleniowych w pojeździe i tworzą ekskluzywne wrażenie wartości dzięki grze drobnych metalicznych pigmentów.
Design na miarę przyszłości.
Wraz z nowym EQS świętujemy naszą pierwszą całkowicie elektryczną klasę luksusową. Nowa mobilność na wielką skalę. Zanurz się w naszym filmie o designie, zafascynuj się nowym EQS i poznaj wszystkie jego zalety.
Dowiedz się więcej.
Twoje pytania na temat nowego EQS z rodziny Mercedes-EQ.
EQS 450+: średnie zużycie energii elektrycznej: 18,8-14,7 kWh/100 km; średnia emisja CO2: 0 g/km[1]
EQS 580 4MATIC: średnie zużycie energii elektrycznej: 19,9-17,4 kWh/100 km; średnia emisja CO2: 0 g/km[1]
[1] Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to „wartości CO₂ WLTP”, w rozumieniu Art. 2 nr 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Parametry zużycia paliwa zostały obliczone na podstawie tych danych. Zużycie prądu obliczono zgodnie z rozporządzeniem 683/2008/WE. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.