Karta Klienta Mercedes-Benz
Posiadasz wyjątkowy samochód, dlatego stworzyliśmy dla Ciebie wyjątkowy program. Karta Klienta Mercedes-Benz to zbiór wyjątkowych korzyści, dzięki którym codzienna eksploatacja pojazdu będzie źródłem niesłabnącej satysfakcji.
Jako posiadacz Karty Klienta Mercedes-Benz otrzymujesz:
1. 30% rabatu na przeglądy okresowe :
Karta Klienta Mercedes-Benz uprawnia do uzyskania 30% rabatu na przeglądy okresowe. Rabat obejmuje robociznę wchodzącą w skład przeglądu oraz wszystkie niezbędne materiały:
-Olej silnikowy oraz przekładniowy do automatycznej skrzyni biegów ;
-Filtr oleju;
-Filtr powietrza;
-Filtr paliwa;
-Filtr przeciwpyłkowy;
-Płyn hamulcowy;
-Świece zapłonowe.
2. Gwarancję mobilności:
Gwarancja mobilności to obszerny pakiet świadczeń i usług serwisowych w razie nieprzewidzianych zdarzeń:
-Pomoc i naprawa pojazdu na miejscu;
-Holowanie pojazdu do najbliższego ASO MB;
-Taxi/Odwiezienie pasażerów;
-Odprowadzenie pojazdu;
-Samochód zastępczy na czas trwania naprawy;
-Transport do miejsca przeznaczenia i z powrotem dla kierowcy i wszystkich pasażerów(bilet kolejowy/lotniczy)
-Hotel(nocleg ze śniadaniem) na czas naprawy dla kierowców i wszystkich pasażerów .
Gwarancja mobilności odnawia się podym przeglądzie okresowym dokonanym w Autoryzowanym Serwisie Mercedes-Benz i obowiązuje przez kolejny rok.
3. 30% rabatu na wybrane usługi serwisowe , 30% na wybrane części EconomyLine.
Rabat obejmuje koszty części i robocizny na poniższe usługi :
-Wymiana klocków i tarcz hamulcowych;
-Wymiana amortyzatorów;
-Wymiana akumulatora;
-Wymiana podstawowych części EconomyLine ( alternator, wtryskiwacze, rozrusznik, turbosprężarka, przekładnia kierownicza).
4. Specjalne korzyści podczas wizyty w serwisie:
W Mercedes-Benz cenimy Twój czas. Dlatego gwarantujemy Ci pierwszeństwo w dostępie do usług serwisowych i pakiet specjalnych korzyści, z którychesz skorzystać w trakcie serwisowania swojego Mercedesa. Karta Klienta Mercedes-Benz to dużo więcej, niż myślisz:
-Krótszy czas oczekiwania na wizytę;
-Gwarancja wykonania usług tego samego dnia:
-Dedykowany Doradca serwisowy;
-Kontrola stanu technicznego pojazdu w obecności Klienta;
-Możliwość wejścia na warsztat w trakcie naprawy;
-Mycie samochodu podczas wizyty w serwisie.