Mercedes-Benz Contact – jeden przycisk na rozmaite sytuacje.

Mercedes-Benz Contact.

Dzięki Mercedes-Benz Contact mogą Państwo w każdej chwili, przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, połączyć się z centrum obsługi klienta Mercedes-Benz. Kompetentni pracownicy naszego serwisu udzielą Państwu pomocy we wszelkich kwestiach związanych z samochodem: obojętnie, czy będzie Państwu potrzebna informacja o naszych produktach i usługach, czy szybkie wsparcie w razie wypadku lub awarii.
Z Mercedes-Benz Contact można korzystać niemal we wszystkich krajach Europy, a pracownicy naszego serwisu są osiągalni z dowolnego miejsca na świecie, z którego można nawiązać połączenie telefoniczne.

Trafia w sedno: aplikacja przeglądowa.

Od czerwca 2012 we wszystkich fabrycznie nowych pojazdach instalujemy standardowo aplikację przeglądową. Gdy zbliża się termin przeglądu technicznego, oprócz zwykłego komunikatu na zintegrowanej tablicy wskaźników pojawia się na wyświetlaczu radia pole dialogowe aplikacji przeglądowej. Gdy nacisną Państwo potwierdzenie, zostaje nawiązane połączenie telefoniczne z centrum obsługi klienta. Następnie muszą Państwo jeszcze, naciskając odpowiedni przycisk, wyrazić zgodę na przesył danych (numer identyfikacyjny pojazdu, stan licznika kilometrów i kod warsztatowy).
Centrum obsługi klienta wysyła dane pojazdu oraz preferowany przez Państwa termin do warsztatu serwisowego Mercedes-Benz. Warsztat zaś w ciągu 24 godzin wylicza czas trwania i koszt wizyty w serwisie, po czym zawiadamia Państwa o terminie odbioru auta. Jeśli wizyta nie jest możliwa w zasugerowanym przez Państwa terminie, zostaje uzgodniony inny termin.
Uwaga:
Mercedes-Benz Contact wymaga systemu Audio 20 lub wyższego, a także telefonu komórkowego z funkcją Bluetooth. Ponoszą Państwo jedynie koszty połączenia telefonicznego do danej sieci stacjonarnej. Za połączenia z zagranicy mogą być naliczane opłaty roamingowe. Usługi Mercedes-Benz są bezpłatne.